poniedziałek, 6 czerwca 2016

Lista planowanych serii z cyklu Guitar Playthrough

Pochwa, niedawno w rozmowie z Furberem w komentarzach pod ostatnim filmem napisałem, jakie gry z serii Mega Man pojawią się na kanale prędzej czy później. Tutaj również opublikuję tę listę.

(Uwaga, kolejność przypadkowa)
Mega Man 3 v.2 (już praktycznie gotowy)
Mega Man 7
Mega Man 8 (tu nastąpi małe przearanżowanie, będę to pisał w oparciu o 8-bitową wersję ścieżki dźwiękowej i mam nadzieję że będzie mniej lounge'owo a bardziej rockowo)

Rockman & Forte (być może jednak Mega Man & Bass, chociaż SNESowa wersja bardziej mi się podoba)
Mega Man 9
Mega Man 10 (OST na razie jeszcze mi nie leży jak należy, mam nadzieję że to się zmieni - bo inaczej wyleci z listy)
Mega Man X4
Mega Man X5
Street Fighter x Mega Man (bo w tradycyjnym SF jestem noobem)
Mega Man 2 v.2 (ale to najwcześniej w przyszłym roku. Stara wersja nie była zła, powiedziałbym że najlepsza z najgorszych, ale to jest MM2 do cholery - jego siła ma być maksimum jak Broly)

Pewnie jeszcze po drodze zahaczę o gameboyowe wersje. Części typu Legends z oczywistych względów nie pasują do formy GP, natomiast Mega Man Zero to inna bajka. Cholera wie jak się za to zabrać, bo jest w tych grach kilka motywów które są fajne, ale reszta kompletnie w mojej opinii nie pasuje na gitarę. Być może pojawią się jakieś oneshoty albo medleye.
Przemyślę jeszcze inne części, pewnie będą pojawiać się sugestie od widzów. Tylko co będzie, gdy zabraknie megamenów? W sumie są inne gry które możnaby wcisnąć do konwencji GP - chociażby Contra 1-4 i Hard Corps albo (nie myślałem, że to kiedyś powiem) Ninja Gaiden. A jak i te gry się skończą to wtedy będziemy się martwić. Najwyżej zajmę się hodowlą kurwa jedwabników.

And now for something completely different - ta kapela będzie grać nowy opening do JoJo i jest całkiem zajebista. Trochę taki męski Scandal o nieco poważniejszym charakterze, ale najważniejsze że nie brzmią jak totalne cioty jak to się często zdarza w zespołach tego typu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz