sobota, 4 czerwca 2016

Tak więc oto pierwszy, w sumie testowy wpis, gdyż dopiero bawię się ustawieniami. Ale skoro już piszę, to może warto wspomnieć po co w ogóle to całe przedsięwzięcie?
Pomyślałem, że dobrze byłoby mieć miejsce, gdzie mógłbym w przerwie od grania/nagrywania coś nagryzmolić. Coś a'la dziennik pokładowy, na którym znalazłyby się wpisy na temat aktualnych projektów, jakieś sprawy organizacyjne albo po prostu - luźne pogadanki growo - muzyczne. Tak więc niech to będzie miejsce gdzie mogę się wypowiedzieć na tematy które mnie interesują, bo nie mam zbyt wielu znajomych którzy mieliby podobne gusta, i nie ma sensu im zaśmiecać walla na pejsbuku moim pierdoleniem.
Tak więc zanim na dobre zacznę tu pisać, jeszcze pobawię się trochę ustawieniami stronki. Może mi to trochę zająć, bo ostatni raz styczność z HTML miałem w będąc liceum, czyli 65276428782 lat temu.
No i żeby nie było łyso, oto moje najnowsze wideo, będące zarazem finałem serii Mega Man 6 GP. Ogólnie jestem z niej zadowolony, ale najnowszy projekt brzmieniowo pobije na łeb poprzedni. To pewne jak błękitne niebo w Duwang.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz